Loes in Berlijn | The Big Day - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Loes Geerden - WaarBenJij.nu Loes in Berlijn | The Big Day - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Loes Geerden - WaarBenJij.nu

Loes in Berlijn | The Big Day

Blijf op de hoogte en volg Loes

29 Augustus 2015 | Duitsland, Berlijn

De trip naar Berlijn

het moment dat ik dit aan het schrijven ben zit ik in de auto op de Duitse snelwegen richting mijn nieuwe thuis voor de aankomende vijf maanden, Berlijn. Het is een lange rit, namelijk zes uur rijden, als je geluk hebt. Het busje die we heel vriendelijke mogen lenen van Joan en Carla zit helemaal volgeladen, ik kan dus ook echt niks vergeten zijn want ik heb letterlijk alles mee wat ik mee kon nemen.

Voor degenen die het nog niet helemaal goed weten, ik ga dus vijf maanden lang stage lopen voor mijn studie in Berlijn bij GlossyBox, een super tof bedrijf, waar ik op de CRM-afdeling mee mag gaan draaien. CRM betekent Customer Relationship Management, het zal voornamelijk om de e-mail marketing van het bedrijf gaan.

Mijn kamer is ook al geregeld, dus als we eenmaal aankomen kan ik er meteen in met al m’n spullen. De kamer is gelegen in Kreuzberg, een hele leuke en multiculturele buurt met leuke barretjes en restaurantjes. Ik heb de kamer nog niet in het echt gezien, dus daar ben ik heel erg benieuwd naar, maar op de foto’s en via Skype zag het er allemaal mooi uit.

Inmiddels heb ik natuurlijk ook van bijna iedereen afscheid genomen, maar met mama, papa en Bart gaan we nog even drie dagen Berlijn verkennen. Zo hebben ze ook gezien waar ik kom te wonen en te werken, dat geeft ze vast een veiliger gevoel.

Aankomst

Eenmaal aangekomen bij mijn nieuwe kamer voor de komende vijf maanden lijkt het een hele leuke en gezellige buurt te zijn. Hoewel de deur en het trappenhuis nogal grimmig en somber overkomen is het appartement echt alles wat ik ervan verwacht had en de kamer is ook nog eens super mooi. Na alles te hebben neergezet en uitgepakt zijn we lekker uit gaan eten met mijn ouders, bij Sage, blijkbaar een hele hippe tent. We hebben heerlijk gegeten daar en we hebben ook nog eens lekker buiten kunnen zitten vanwege het mooie en warme weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Hallo allemaal, op 20 augustus rijd ik met mijn lieve ouders en vriend naar Berlijn om daar de komende 5 maanden stage te gaan lopen bij GLOSSYBOX. Hier kun je mijn ervaringen en verhalen volgen!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 4049

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Loes in Berlijn

Landen bezocht: