Loes in Berlijn - Reisverslagen van Loes Geerden - WaarBenJij.nu Loes in Berlijn - Reisverslagen van Loes Geerden - WaarBenJij.nu

Loes in Berlijn

Voor mijn studie, International Business and Languages, mag ik stage gaan lopen in Berlijn bij het bedrijf GlossyBox van 24 augustus t/m 23 januari.

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2016

LoesinBerlijn | Kerstshoppen & Familie op bezoek

29 December 2015

LoesinBerlijn | Gezelligheid & a Big Surprise

29 December 2015

LoesinBerlijn | Ziek & Weekendje Londen

13 December 2015

LoesinBerlijn | Parijs & de meiden op bezoek

27 Oktober 2015

Loes in Berlijn | Alweer twee maanden hier..
Loes

Hallo allemaal, op 20 augustus rijd ik met mijn lieve ouders en vriend naar Berlijn om daar de komende 5 maanden stage te gaan lopen bij GLOSSYBOX. Hier kun je mijn ervaringen en verhalen volgen!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4055

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Loes in Berlijn

Landen bezocht: